Mindennapi Kreatív- Kreativitás a mindennapokban

Mindennapi Kreatív- Kreativitás a mindennapokban

Szívecskés hűtőmágnes levegőn száradó gyurmából

2018. október 07. - Mindennapi Kreatív

Szeretem a levegőn száradó gyurmát. Könnyű vele dolgozni, szépen és hamar keményedik. Tavaly ilyen szívecskés hűtőmágneseket gyártottunk belőle a Nagymamáknak.

img_20181006_162930.jpg

Hozzávalók:

  • Levegőn száradó gyurma
  • Tempera
  • Függő, gyöngy
  • Mágnes lap
  • Szív alakú sütiszaggató
  • Madzag

Elkészítés: Összegyúrtam, kilapítottam, kiszaggattam és csináltam egy lyukat az aljára. Miután megszáradt, Máté az újjával összefestékezte, belefűztem a bigyókat, a hátára ráragasztottam a mágnes lapot, akril tollal ráírtam a gyerkőc nevét, és már kész is lett. A Nagyoknak nagyon tetszett.

img_20181006_162940.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr4714287103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása