Mindennapi Kreatív- Kreativitás a mindennapokban

Mindennapi Kreatív- Kreativitás a mindennapokban

Fekete falfelület? Bizony! Megmutatom, hogy csináld.

2018. szeptember 19. - Mindennapi Kreatív

Mindig is tetszettek az érdekes falfelületek, amikor pedig a kis totyogósom firkálni kezdett, megszületett a firka fal ötlete. Egyrészt szerettem volna megelőzni, hogy a szinte friss falunkat mindenhol babafirkák borítsák, másrészt látványra is nagyon tetszett. Úgyhogy elhatároztam, hogy megcsinálom.

fal1.jpg

Ha Te is kedvet kaptál, így csináld:

Használj táblefestéket. Én 1literes Scolatex Trinát Aqua táblefestéket használtam. Sok festékbolt nem tart táblefestéket, de azért érdemes rákérdezni. Ha nem jársz sikerrel, az internetről több helyről is rendelhetsz.

Én egy kisvárosban vettem, pont szerencsém volt, mert valaki miatt rendeltek, aki végül nem jött érte. Fontos, a táblefesték nem egyenlő a krétafestékkel. A krétafesték egy nagyon népszerű, mostanában főleg bútorok felújítására, átfestésére használt kikevert festék. Azonban ha egy mostható és rajzolható falfelületet szeretnél, mindenképp valódi táblafestéket használj.

A fal széleit festőszalaggal védtem, a parkettát sima csomagolópapírral fedtem le.

A festéket festőhengerrel vittem fel a falra. Elég volt egy rétegben felvinni. Egy délelőtt alatt végeztem vele, aznap itthonról dolgoztam, gyakorlatilag ebédidő alatt felvittem, és mire hazajött a bölcsiből, már birtokba is vehette.

Kisgyerekes szülőknek nagyon ajánlom. Azt vallom, hogy tiltás helyett jobb teret, eszközt és időt biztosítani nekik, így ezen a falon kiélhette magát, míg máshova tényleg nem firkált.

fal2.jpg

fal3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr2114249225
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása