Mindennapi Kreatív- Kreativitás a mindennapokban

Mindennapi Kreatív- Kreativitás a mindennapokban

Akril festék és futóbicaj találkozása

2018. szeptember 29. - Mindennapi Kreatív

A bútorfestős projektem után alig vártam, hogy szembe jöjjön velem a következő lehetőség. Nem kellett soká várni. Örököltünk egy nagyon klassz futóbicajt, amin persze látszott, hogy előző gazdája sokat és lelkesen használta, így jött az ötlet, mi lenne, ha átfesteném.

img_20180929_095652.jpg

Szóval ha épp festék boltba készülnék, talán vettem volna zománcfestéket, vagy festékszórót, de szombat lévén, és mivel szeretek abból főzni, ami van, kipróbáltam, tapad-e az akril festék a műanyagra is. Jelentem, tapad :)

img_20180929_125325.jpg

Nem mondom, elvoltam vele egy darabig, de a végeredmény, bár nem tökéletes, nekem tetszik, és a mi a legfontosabb, Máté is odáig van érte. Alig várja, hogy hétfőn megmutathassa az oviban :)

img_20180929_143842.jpg

img_20180929_170938_1.jpg

A tartósság érdekében lakkal zártam. Erről már nem készült fotó, mert a gyerkőc alvás után azonnal birtokba vette. Bízom benne, hogy novemberig kibírja, utána pedig lehet, hogy erősebb festékekkel és stencilekkel átfestem tavaszra,de ezt majd egy tavaszi bejegyzésben mutatom majd meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr3914271499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása